Årsmöte med Skaraborgs Motorveteraner 22 Feb 2013

Denna lite kylslagna februari kväll styrde vi färden emot Skaraför årsmötet skulle på Götala Herrgård varaMats Breman inledde med att hälsa alla välkomna till årsmötet i Skaradärefter följde årsmötes förhandlingar som det alltid brukar varaoch efter detta smakade maten givetvis braoch måltiden avslutades med kaffe o kaka på maten precis som det ska vadärefter fick skratt musklerna sitt när Uno Boman kåserade på ett positivt sätt o gladde oss alla på ett magiskt sättmed nostalgi bilder o stor inlevelse förmåga gjorde Uno att kvällen blev komplettså "Tack Uno" för den fina stunden du bjöd oss Motorveteraner på i denna anrika miljödet värmde oss i själen när det ute var kallt och snökvällen avslutades med lotteri dragning denna årsmötes kväll här i Skaraoch vi tyckte det var härligt att i denna nostalgiska miljö få varanu återstår endast att säga "Tack" för en fin kväll o givande samtal som gjorde att man blev glado det var jätteroligt att så många mötte upp, med detta vill jag sluta denna rad.Och nu är vår längtan stor till vår o sommar med alla evenemang som föreningen oss geoch som gör att vi upptäcker nya platser o lite mer av vårt vackra Sverige får se.Foto: Rune A. Olle M.Text: Inga A.